GAAAAHH

I sommar ska vi få gå på bröllop, så himla roligt och så glad för de blivande paret!
Har en klänning som hänger i min garderob,en fantstik fin som jag alltid tänkt att den ska jag ha när jag ska få gå på bröllop, men nu sitter den inte lika smickrande som  innan jag fick Millie.
Så nu sitter jag och letar och letar, har en bild i huvudet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut men inte finns den... eller ja tills jag gick in på Zara! Och där fanns de ju massor i just de stuket!:)
Ojoj beslut-ångest.

Kan man ha vitt när man ska gå på bröllop, eller är de ett big NONO..?
Om man matchar med färglada skor och accessoarer?
Efter man valt klänning ja då kommer de svåra valet sen vad ska man ha för skor?

Kommentarer
Postat av: Erina

Men åh den vita!! Den gröna hade jag lätt tagit också;)

2012-05-05 @ 05:03:48
URL: http://resekaramellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0