sakta sakta tar vi oss fram

Livet tar ibland lite oväntade vändningar.
Veckan har fyllts med massor med glädje och massor med sorg.
Vi tar oss saktasakta framåt medans jorden fortsätter att snurra i samma takt som vanligt.
Vi har haft ett jätte mysigt kalas för Millie i helgen, hennes farmor och faster har varit här och de har varit så skönt att få glädje och kärlek omkring sig och få se hur älskad Millie är och hur mycket hon älskar alla sina nära.
Men jag själv känner mig otroligt slut nu, känslomässigt.. Skulle behöva en dag för bara tårar, men då inte finns just nu en hel dag för de så får jag ta de pö.om.pö...
Så jag återkommer om ett tag.. för de lilla ork jag har, får gå till min familj.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vet inte vad som har hänt men skickar massa varma tankar till er <3 Kram

2012-03-17 @ 21:39:23
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0