Jag njuter

Nu har jag fullt upp med att njuta av att ha ett eget sovrum, vilken lyx liksom!
Så just nu ligger Millie och sussar gott i sin säng, maken tittar på skräckserie i vardagsrummet och jag ligger här och slappar i sängen:) Juvligt, eller hur?:)
Flytten gick iaf bra, förutom att Millie hade feber, första natten här hade hon starx över 40° stackarn....
Sen så försvann jag och jobbade 3 nätter, så M och M har haft de lite småkämpigt med mycket gråt i helgen, men tur är ju att hon har världens underbarste pappa så dom har ändå i eländet haft de väldigt mysigt och bra!
Nu är jag ledig i 9 dagar och Melanio i 7, så nu håller vi på att boa in oss, och de här kommer att bli så bra tror jag!
Nu ska jag sjunka ner ännu mer i sängen och titta på någon serie:)

Så här ser de just ut nu i sovrummet vårat, mycket återstår men en bit på vägen har vi iaf kommit:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad mysigt det såg ut! Hoppas att vi får se mer av den nya lyan ;)

2012-03-22 @ 18:48:49
Postat av: Emelie

Det var jag som lämnade kommentaren innan ;)

2012-03-22 @ 18:49:32
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0