Imorgon är de inte en vanlig dag

ett litet paket som ligger och väntar på Millie imorgonbitti

Våran lilla älskling sussar så gott i sängen sin utan en aning om vad för dag det är imorgon.
Jag sitter och drömmer tillbaka, ett år sedan så hade sömnen svårt att infinna sig, de var även den längsta dagen i mitt liv, all förväntan, all nervositet, längtan♥
Den 7 mars 2011 föddes Millie, den bästa dagen i mitt och min mans liv.
Nu har ett helt år gått, ett helt fantastiskt, kaotiskt, kärleksfullt, omvälvande, underbart år de har varit!
VI älskar dig Millie♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett jättegrattis till Millie på hennes första födelsedag! Hoppas att hon hade en underbar dag med paket och en massa bus :) Kram

2012-03-07 @ 23:34:59
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0