en alldeles förträfflig lördag!

Startade dagen som vanligt varje lördag med en lång mys frukost med familjen.
Sedan åkte mor och jag en tur som var menat till Jysk för att jag skulle kolla lite vad dom hade för utförsäljning, kanske något fin fint till ny lägenheten.
Precis brevid Jysk ligger Pingstkyrkans loppis, jag är ett stort fan av loppis och lika så mamma så då slank vi in där och kom inte ut förens sisådär 1-1½h. Blev en del fynd, för hela 99kr, ja usch vilket rån;) En snabb sväng in på Jysk inte så mycket som locka..
Sen så har resten av dagen spenderats hos min mormor med hela familjen för att fira hennes juvliga 81år som hon fyllde idag!
Jag och min lilla familj stannade kvar på middag och fick en underbar portergryta med älgkött, mumma? OOOOooh ja!
Sen hem, och nu har jag avnjutit ett glas vin, trött är jag, de är som sömnmedel nästan;)
Imorgon är de nya äventyr och förhoppningsvis härligt väder på de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0