Trött!

Jisses vilken trött morgon de är denna morgon, Millie valde att vara vaken mellan 00-02 inatt för att sedan göra morgon runt 06.... En lugn dag idag, gruvar mig för tvättstugan vi har kl12 men innan de har jag tänkt sova med Millie en stund, såna dagar som denna så sover jag alltid med Millie när hon ska sova, mys! Sen är de en dag kvar innan älskling går på pappalediget i ca3 veckor:) jag har 4 pass kvar innan jag går på lite semester 2 veckor å sen jobbar jag två pass och sen ledig 3 veckor, blir underbart bara sommaren vill komma!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh vad mysigt! Både med semester, hotellnätter och bröllop - sommaren är magisk med allt man har att se fram emot, det händer så mycket mer om man njuter av livet och tillvaron på ett annat sätt :D När är det ni åker upp? Kanske vi ses på stan :D



Kram!

2012-06-14 @ 13:19:33
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emelie

Jag lät henne smaka lite kräm idag men hon var inte så intresserad, antagligen pga öroninflammationen. Jag har också för mig att det inte är bra pga oxalsyran i det eller nåt om jag inte missminner mig? Ska vara samma sak med honung och spenat. Fast jag tror att det var lugnt efter ett års ålder för då är nog njurarna färdigväxta. Frågade svärmor och hon hade då gett sina ungar det och de lever ju bevisligen ;)



Nix, ingen sambo här inte. Han dyker upp på tisdag kväll :P



Hoppas att ni får en härlig midsommar!

Kram

2012-06-21 @ 20:32:44
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Emelie

Fast jag tror inte det är oxalsyra i honung och spenat för övrigt...



Kram

2012-06-21 @ 20:34:27
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0