Precis en månad.

Sen jag bloggade sist.
Jag njuter för fullt nu av att ha semester, där i mellan av att vara en hysterisk mamma.
Är den så när man han har en 1½åring?
De växlar mellan att man tycker man har de mest lättsammaste, snällaste, underbaraste barn till jag måste verkligen fått den mest hysteriska, envisaste, bråkigaste lilla barn haha..
Men ack vad jag älskar henne!
Nu håller vi på att räckna ner till de är dags för Millie att börja på dagis, och de ska faktiskt bli skönt.
Få in rutin i varddagen, Millie få göra av sig med all energi, och kunna börja jobba lite mer om man vill.
Annars så njuter vi av den svenska sommaren som bjuds på i år, härligt.....
Men imorgon ska vi iväg med Kristin å familj och besöka badhuset, ja två gånger på en vecka har de blivit för mig och Millie iaf, men hon älskar verkligen att bada, å speciellt nu när hon fått nya armringar så kan hon ligga å plaska själv utan att vi håller i henne:)
Så ser framemot morgondagen:)
Behövs ljusglimtar i ens liv, å lite extra nu när vi haft en tuff vecka...
Ta vara på er och era nära<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0