tråkiga jag

Har inget kul att skriva om, jag har börjat jobba natt nu. Hade första natten inatt så sitter ganska så nyvaken nu.
Ska iväg på jobbet igen kl17. Men vad jag trivs, hihi iaf än så länge;) Nej men tror detta kommer bli jätte bra!
Älskling hade en ganska tuff natt i natt med Millie som grät i 2h..
Idag har hon varit hon sin älskade mormor och morfar, älskling är och hämtar henne nu.
Och jag ska ta och göra lite köttbullar nu innan jag sticker iväg på jobbet.
Imorgon hoppas jag orkar med fika med Erina som vi pratat om i veckan.
Sen blir födelsedagsfirande av min bror.
Helgen hoppas jag solen tittar fram så vi kan ta en tur till badhusparken och sen blir de till sätta sig med dagispapper så vi kan skicka iväg. Jodå dagarna rullar på:)
Nej nu var de köttbullar som ska rullas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som att du har fullt upp! :)

Hoppas att du fortsätter att trivas med tillvaron :)

Kram

2012-01-26 @ 18:40:39
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas att du får sova bra på jouren i natt! Känns det jobbigt i morgon så kommer jag upp till er ist och fixar fika:) Gos fra systra di.

2012-01-26 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0