Tiden räcker inte till riktigt just nu

Nytt år och nya möjligheter, tro?
Här rullar vardagen på, mamman jobbar och pappan är hemma. För denna vecka iaf.
Sen ska jag njuta av mina två sista veckor som mammaledig, sen så drar de igång!:)
Men vad jag känner att jag får energi av att jobba. Å så får man sakna lil'MiMi också och vad vi gosar när jag kommer hem.
Men tiden för bloggen finns inte riktigt, ja ni får ha tålamod. Håller just nu på att komma in i de att vara en arbetande mor, snart lär jag väl kunna med detta att blogga också. På min prio blogglista ligger en årsresumé, iaf en bildresumé.
Får se när tiden infinner sig för de.
Ja nu är de familjemys och middag som gäller så hörs vi sen!
Och om de dröjer 1 eller 4 dagar vet jag inte men återkommer gör jag snart! De lovar jag:D

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Så gullig du är!!! :D Kramar

2012-01-03 @ 21:24:40
URL: http://madeleines.se
Postat av: Milla

Haha, vad kul! :) Tack för gissningen! Fin blogg du har och fin liten dotter. <3

2012-01-04 @ 19:30:52
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0