Skulle behöva några extra timmar på dygnet

Känns som att tiden inte riktigt räcker till, och de har jag konstaterat många gånger nu den senaste tiden.
Jobb och fix, barn och hem, kärlek och egentid. Mycket som ska rymmas på 24h.
Men vi mår bra, de är många bollar i luften och de ska bli skönt när alla har fallit på sin rätta plats.
Imorgon ska vi ta ett efterlängtat besök hos min mormor och morfar.
Dom har ännu inte sett Millie nu när hon går för fullt.
Brukar alltid gå dit en gång i veckan men har inte blivit de nu när de är så mycket annat.
Och sen på onsdag är de premiär för mig att göra mitt första natt pass själv på jobbet, spännande men de kommer gå super intalar jag mig själv. De blir skönt att börja komma igång, alltid värst innan man kommit in i de och sen efter någon gång så går de av sig själv:)
Nej nu blir de mys med mitt hjärta innan sängen snart kallar, har nu ikväll kollat igenom en del avsnitt av unga mödrar hehe och nu längtar jag tills i natt då Millie vaknar för att komma över.
I natt skrämde hon livet av mig då jag nästan trodde att hon slutat andas, men hon sov bara väldigt djupt och skönt:P
Och hon vaknade till då jag gick på toan och sen resten av nattens timmar så låg vi och kramade varandra, så mysigt när man får göra de, mammas lilla hjärtegos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0