Gåträna

Åh vilken härlig kväll vi hade de igår och en härlig morgon!
Oxfiletoast, bio, popcorn, öl, titta på tv i sängen, sovmorgon, american panncakes.
Ja de blev en bit mat först innan bion, sen gick vi och kolla på Hamilton, en rååå film. Sen delade vi på en öl framför tvn när vi kom hem, jag la mig i sängen och tittade på tv tills jag somna och sen imorse klev jag upp och gjorde panncakes till min älskade man till frukost.
Sen så hade våran lilla egenstund gått för denna gång och Millie kom äntligen hem!:)
Sen har dagen gått i lugnets tecken, lite besök på em och en pulktur till sopprummet annars så har vi inte gjort så mycket. Jo jag städa toaletten och älskling tog och städade städskåpet:)
Millie har verkligen fullt upp med att träna på att gå. Ojoj vad de sa pangbom! Och nu är de bara de som gäller.
Så här får ni se en liten filmsnutt då Millie är i sitt esse!

Gå, prata med farmor och skrika lite ja allt på sammagång gärna, lillskruttan:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men så söt hon är då=) Himla go tjejen..

2012-01-16 @ 00:04:56
URL: http://josefinesaramadelene.blogg.se/
Postat av: Erina

Hahaha jag dör vad rolig hon är när hon ger onda blicken. Älskar!;)

2012-01-16 @ 11:52:28
Postat av: saralovisa

Åh vad duktig hon är Ida, det är ju helt galet vad hon kan! Stroa damen;)



Jamen JAAAA! Det är rätta takter!

Nu jävlar, i nöd och lust ska vi peppa för starkare kroppar!

2012-01-16 @ 12:56:32
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Tina

Hahaha vilken härlig gå-stil! Sötnos!!!

2012-01-17 @ 21:20:06
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0