Förrvirrad är bara förnamnet!

Idag är de inte många hästar hemma i detta stall.
Jag och Millie har varit på djungelhuset idag med 2 mammor ut F-gruppen, eller vill nog allt ta och kolla dom vänner nu, för nu början av februari så är de sista f-träffen, avslutet, jätte konstigt ju!
Så tror nog de är dags att sluta kalla dom mammor från f-gruppen för fortsätta ses kommer vi absolut göra och dom är verkligen några nyfunna vänner:)
Ja men iaf Djungelhuset, efter att ett par timmar spenderats där så begav vi oss hem när jag är ca 3 minuter hemifrån så tittar jag ner och ser att f-&%*#n skötväske-h-lvetet inte hänger där. Nej men trött-sliten-puckad-morsa som man är så har jag ju självklart glömt den på djungelhuset!!
Fy farao vad less jag kan bli på mig!! Förra veckan glömde jag den hemma och nu glömde ja ta med den hem!!
Min mamma undrade hur de egentligen var med mig och att jag borde väl märka de när jag stoppat Millie i vagnen, men sa de att de var väl en jädrans tur att de var hon jag kom ihåg, så att de inte var att jag tog med väskan hem och glömt henne! Kunde ju lika gärna ha varit så.............
Min kära man som var hemma ringde ner till detta djungelhus för att berätta vad hans vimsiga fru glömt och be dom ta hand om den så att han kunde hämta den imorgon. Som svar av denna man han pratar med är att de är inte säkert att väskan kommer att finnas kvar idag eller imorgon...?!?!?!?!?!
Ja men för att inte göra denna historia så himla lååång så fick jag tillslut prata med en trevlig kille som jobba där och som hittade väskan och sa att detta var inga problem, så han la undan den åt oss tills imorgon, taaaccck!

Annars då?
Jodå himla fint annars!
Har ikväll varit och tittat in lite i framtiden och de verkar ju lovande, tror nog detta kan bli bra.
Mycket att vara nervös, förväntansfull över och mycket som ska klaffa. De är många järn i elden nu!
När allt är bestämt då delar jag med mig, lovar:D

orkar inte läsa igenom så ev skrivfel var god ignorera!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Det kommer bli så bra :).

2012-01-17 @ 13:31:04
URL: http://litleluckyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0