Då var de dags igen!

För lite vuxen tid, lite Ida och Melanio egentid.
Millie har packat väskan och flytt till sin mormor och morfar så mamma och pappa får gå på bio och sova en ostörd natt med sovmorgon och även lyx med att mormor kommer hem hit med Millie morgon när hon ska sova middag!
Så nu sitter jag här och har bokat biljett till Hamilton, väldigt förväntansfull är jag på den filmen:)
Men nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen och göra en hårinpackning, tror jag ska lägga en ansiktsmask och bara gotta mig lite. För sen tar vi bussen ner på stan och går och äter en bit oxfile innan bion, känns som att de kan lägga sig fint i magen!
Så nu blir de projekt MAKEOVER sliten-morsa till MILF;) ni kanske får en bild sen om jag lyckats fixa mig snygg:)
Hoppas ni andra får också en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Erina

Ha det så mysigt ikväll snyggingar:) Måste lägga upp bilder! Hoppas att ni får sova som barn i natt:) Kramar!

2012-01-14 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0