alla dessa rubriker...

Gör mig ibland alldeles tokig, någon fler?;)
Iaf så överlevde jag natten, de gick väldigt bra må jag säga.
Å kan ni tänka er vad skönt de är att få komma hem och lägga sig i en lägenhet som är alldeles tyst och en säng som jag kan bre ut mig i och bara få sova:D
Sov iaf till 13 sen så gick jag och hämtade Millie hos hennes mormor.
Sen hem och umgås med hennes fina gudmor och nu sitter jag i soffan, har tryckt i mig lite glass och lite chips dricker lite Portello, måste ju vara världens godaste dricka!
Min älskade make är ute på lite skoj och han lär jag väl inte se för ens sent i natt.
Jag hoppas på en natt med god sömn.
Nej nu är den någon som letar efter nappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0