virka virka liten ruta

men jädrans vilket helvete!
Har ju fått för mig att börja virka, aldrig tidigare gjort de och brukar hålla mig långt ifrån sådant då jag är vänsterhänt... Men nu tyckte jag men varför inte börja virka, och varför inte göra mormorsrutor så jag kan göra en filt åt Millie... aja vet inte om jag är korkad eller vad men har nu suttit ca 1 timme för att lyckas göra min första ruta... ja ruta och ruta kan man väl inte precis kalla de, en cirkel, en konstig sådan.
Men min förstaträningsvärk på månader har jag iaf! De ni!
Och om de sitter i fingret de hör inte hit, för träningsvärk som träningsvärk! Å de är faktiskt i 3 fingrar.
Så nu funderar jag på om jag faktsikt inte är värd den sista chokladglassen i frysen?
Hahaha jaaa detta underhåller jag mig på en lördagskväll och om de fortsätter i denna takt ja då kommer jag sitta så här måååånga lördagskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0