& så var de helg

Sitter och myser i soffan med datorn och tittar på diverse sidor.
Varvar mellan att titta på inredning, så som tyger, lampor, möbler.. ja massor
med att titta på tårtor och presenter till MiMi, för snart vankas de ju 1års kalas!:)
Tårta har vi bestämt, men de där med presenten vet vi inte riktigt.
Hade bestämt oss men så blev vi lite tveksam om hon kanske ska få en lite mindre present och inte lika dyyr som vi tänkt, då de snart är dags för flytt och fröken behöver ju en hel del till sitt kommande rum och då känns som att jag lägger hellre lite mer på att få till rummet fint än en present och kanske inte tar sig till så mycket nu, då kan hon ju få den vid ett annat tillfälle.. Ja många funderingar i huvudet nu hehe...
Helgen går nog i ganska så lugnt tecken tror jag. Fint väder tror jag de inte heller blir, typiskt då jag jobbar nästa helg....
Men vi ska sätta oss ner iaf och titta igenom alla tapeter vi kan välja på och hoppas att vi kan komma in i lägenheten nästa vecka så vi kan bestämma oss riktigt.
Sen kanske jag börjar lite smått med att packa ner i flyttlådor, såna saker som vi inte använder så mycket.
Ja de närmar sig iaf:)
nej nu blir de sängen snart och lite korsords lösning.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad roligt att få planera inför flytt. Att inreda är ju så roligt :) Tycker det låter smart att inte handla jättemycket till Millie, speciellt inte om hon ska få en massa till sitt rum. Hon är ju ändå inte så medveten om vad hon får i den här ålderna i alla fall så :)



Haha, nej dom får minsann stå ut med att tynas lite ;)



Jag fick ge upp pillren, blödde till och från dom tre månaderna i sträck som man måste testa så jag slutade med dom typ i onsdags...



2012-02-18 @ 07:32:15
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0