Min kära lilla blogg

Vad du nu blir lidande av mitt dåliga skrivande.
Men jag har gjort min första 5dagars vecka på jobbet, och hur de gick?
Jodå de gick alldeles utmärkt, och Millie hade de så bra med sin pappa dom 5 nätterna jag var borta.
Men nu är jag ledig och 9 hela nätter ska få spenderas i sängen brevid min 2 hjärtan.
Men nog kommer du få lida ett tag till kära blogg då dagarna är ganska så proppfyllda av saker.
Och dagarna kommer att bli ännu mer fyllda snart då en flytt till lite större står runt hörnet!:)
Jaaa äntligen har vi fått tag på en lägenhet, så våran etta är nu ute för försäljning.
Allt har gått så snabbt på bara 2 veckor nästan, så har mäklare varit hit och värderat, fotat, lagt ut annons och idag var de andra visningen och budgivningen är i full gång!
Förhoppningsvis så får vi flytta mitten av mars. En renoverad 3:a ska vi nu bosätta oss i.
Vi får ett eget sovrum, Millie ett eget, vilken lyx!:)
Känner mig så klar i denna etta nu. Har ju ändå bott här i snart 8 år!
Och mycket som har hänt sen studentlivet;)
Så nu är de verkligen dags att jag och min lilla familj flyttar till större och skapar nya minnen som en familj ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Å grattis må jag säga till 3an! Va underbart härligt att få mera plats.

Det är verkligen något jag uppskattar. Ett extra rum bara för henne där hon kan leka på bäst hon vill :)

2012-02-07 @ 10:00:54
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0