Måndag och ny vecka

Veckorna går med rasande fart nu!
De är åter dags för jobbveckan, alltså 5nätter väntar. Plus att jag ska hinna med en utb. med jobbet.
Morgonen går i lugnets tecken, Millie stökar på med sitt och som vanligt så har hon mössan på huvudet, blir mer och mer en hiphop-tjej tror jag:P Eller så är de väl så roligt när man kan göra det själv:P
Nu ska vi få i oss lite frukost och sen tror jag lilldamen ska  sova lite då hon gjorde morgon lite innan 7, då brukar de inte gå att vänta till efter lunchen.
Sen ska vi iväg till lägenheten, har suttit och tittat ut tapeter i helgen, men måste ju få komma in i lägenheten för att se så att de skulle funka:)
Sen måste ju Melanio få komma dit och se vart vi ska flytta, för han har faktiskt inte sett lägenheten förutom på bild, jodå han litar då bra mycket på sin fru;)
Och sen bär de iväg på jobbet.


I början så var de otroligt jobbigt att gå på jobbet och man tänkte på hur de skulle gå för dom 2 hemma.
För de är ju jag som varit hemma med Millie sen hon föddes, jag som mest har nattat henne, tröstat henne när hon gjort illa sig eller bara är lite ledsen. Men nu är de mycket pappa, pappa ska trösta, nattningen spelar de ingen roll vem som gör. Men de är otroligt mycket pappa nu, där pappa är där ska Millie också vara, så härligt är de att se,
värmer mitt hjärta så mycket att se hur mycket dom älskar varandra, och vad mycket jag älskar dom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0