hjärtedagen!

Ja så stor betydelse har denna dag inte för mig, eller ja tills mannen min kom hem med en vacker ros till mig, ja då blev jag alldeles till mig så hujedamig! De var 3e gången på 5 år som min man kom hem med blommor så då blir de lite så där eeeextra stort;P
Så då ställde jag till med att göra kladdkaka och innan avnjöt vi en härlig middag med fläskfile, potatisgratäng och en härlig sallad, Millie hon fick flygande Jacob och banan med grädde till efterrätt, fina grejer!;)
Så då har vi också firat hjärtedagen så som man ska.
Annars har jag och Millie njutit av en dag med min mor och Viktor- Millies kusin.
Sen var jag iväg och hämtade lite tapetprover, så nu sitter vi här och tittar och tänker på vad alla rum ska få för klädnad. För de blir ju ändå en del rum, 5st, 2 sovrum,köket, hallen och vardagsrummet. Men sååååå roligt:D:D
Så nu hålls de på att planeras in en Ikea-tripp och en hel del loppisrundor ska jag avklara dom kommande månaderna, och sen hoppas jag vi är på god väg att få vårat dröm hem:D
Nu ska jag surpla te innan sängen och korsord kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0