ELVA månader

Vårat lilla hjärtegryn har nu blivit 11 hela månader, 11 MÅNADER!
Att tänka tanken att hon snart är året gör mig alldeles varm, att hon funnits så länge hos oss nu.
Men sen blir jag ju så förundrad över hur tiden bara sprungit iväg.
Älska är ett väldigt starkt ord men när jag tänker på Millie så räcker de ändå inte till, hon betyder så otroligt mycket för mig och hennes pappa, att en dag utan henne så skulle mitt hjärta gå i bitar. Att man kan känna så för en liten människa, att någon kan komma in i ens liv och bara vända allt upp och ner, till många kaotiska dagar men till ett liv som fylls med en sån lycka, sån kärlek och en sån självklarhet.
Hon är våran kärlek och helt otroligt att vi kunnat skapa något så vackert!
Som vanligt händer det så otroligt mycket, från den lilla bebisen till en bestämd liten fröken, med en otroligt stark vilja och ett j*vlar anama som heter duga!
Så kommer lite punkter på vad som hänt denna månad:
♥Krypa är inget sätt att ta sig fram på längre för Millie, utan gå är de som gäller nu. Och OJ vad hon går och går och går! Finns inget stopp på fröken och snabbre blir de för var dag.
♥Sover gör hon på nätterna, men kommer alltid över till mamma och pappa på natten för att fortsätta sin skönhetssömn där.
♥Vad hon väger eller hur lång hon är vet vi inte. Men de är iaf storlek 74 som gäller på kläderna nu.
♥Dansa älskar hon att göra, musiksmaken då? Ja som sin far, RnB och hiphop.
♥Ordförrådet fylls allt mer på, ord som Hej, Tack, Där, Titta används flitigt nu.
♥Att ta sig ner från sängen och soffan gör hon galant nu och nu börjar hon även ta sig upp i (iaf) soffan själv.
♥ Förhoppnigsvis blir Millie tvåspråkig, och hon börjar nu förstå mycket på tagalog när Melanio pratar de med henne. Som tex hon vet vad näsa är på både svenska och tagalog.


Våran älskade Millie 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Världens finaste millie! Tant Josefine älskar henne!:)

2012-02-07 @ 11:00:47
Postat av: Tina

Va duktig hon är söta Millie! Att hon snart är 1 år är ju bara overkligt, herregud vad tiden går fort! När Lilly snorat färdigt tror jag vi tar å bokar in en liten dejt ;) Kram

2012-02-09 @ 08:53:41
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0