AfterWork, boksläpp, feber

Ja de sammanfattar min helg ganska så gott. AW i fredags med Kristine och jag entrade dörrarna hemma efter midnatt. Hade de förskräckligt trevligt! Sen igår tog jag mig ner på stan för att följa med mamma på ett boksläpp, en väninna till mamma har släppt en diktsamling, trevligt och mysigt:) Mindre trevligt var när jag kom hemma så var Millie alldeles kokhet och som mest igår hade hon 39,2 i feber. Så till kvällen fick de bli en liten alvedon som jag tänkte skulle hjälpa henne så att hon kunde få sova lugnare, istället fick vi en dam som skulle leka fram till 23. Men sen har hon sovit fast ganska så oroligt.. Men vi låg iaf i sängen till 08, de är ju inte så ofta!
Nu har febern gått ner lite men håller sig på 38. Typiskt då de kommer vara fin fint väder ute, så förhoppningsvis går den ner lite till så vi kan ta en liten tur ute, för om något så får härlig friskluft en lite piggare.
Nu ska jag se om hon vill ha lite frukost och likaså jag medans pappsingen i hemmet får fortsätta sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0