Påsk på avd108

Skrev alldeles nyss ett inlägg om våran påsk, någon kanske hann läsa men valde att ta bort de.
Men vi har iaf inte haft en sån bra påsk..
Millie blev riktigt dålig, magvirus, som slutade med vätskebrist och sjukhuset.
Hon har varit riktigt dålig och inte behållt något.
Men hon är ju våran lilla krigare!
De blev några bakslag. Vilket vi trodde max skulle bli 1natt blev 3..
Men nu är vi äntligen hemma, sakta sakta börjar hon bli bättre.
Just nu  så myser vi och bara tar hand om varandra.
Jag har dock fått "permiss" från familjen imorgon och en resa till Ikea står på schemat som sagt är ju en del som ska inhandlas till nya lyan.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och snusa på min älskade dotter tills jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din kommentar! :D Usch ja.. de är sjukt hemskt när de sätter i halsen. Tur de gick bra för din lilla också. :) Kram.

2012-04-11 @ 21:51:51
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch vilken tråkig påsk! Men huvudsaken att lillskrotan piggnat på sig igen :)

Kram

2012-04-12 @ 18:34:24
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0