Måndag

Början på en nu vecka.
Helgen har iaf varit jätte mysig, med dom viktigaste omkring mig!
Nu har jag precis klivit upp ur sängen efter en powernap och på slutet ville jag inte riktigt kliva upp för då joina Millie mig där, hon somna som en stock medans jag låg och snusade och pussade på henne och viskade att mamma älskar dig. Såna stunder är helt underbara, inte alltid man får gosa så där, då de är väldigt mycket full fart just nu.
Men nu ska jag göra mig iordning för en jobbnatt, jobb veckan är de dags för nu.
Tänkte jag skulle ge er en liten rundtur på vårat nya palats, de mesta börjar nu bli klart, lite så grejer kvar, hyllor och tavlor,  sånt plåtter, men de får komma eftersom.
Men visar kanske de nästa vecka då finns de lite mera tid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0