trevlig fredag som väntar

Ja inte brukar jag sitta ha vid datorn vid denna tid, för nu är de nattning av Millie.
Men de är pappan som har den äran, fast de mycket för att han ska öva för morgondagen.
För då ska jag på after-work med min mama-vänner:) Å de ska bli så kul!
Dagen imorgon kommer startas med ett yoga-pass först med mamma och sen blir de väl hem för att göra sig snygg:) Kan ju behövas några timmar för de;)
Å må ju säga att även i natt vaknade jag av en liten sessa som stog upp i sängen runt halv 3 och ropade för att komma över och fortsätta sin sömn hos mamma och pappa, gosunge!
Nej nu blir de blåbärste för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Här dricks det kanel :)

Åh, vad roligt! Min kära sambo ska få försöka natta Lilly nu när han kommer hem igen, så vi vet att det funkar...



Svar: Nja, jag är inte helt nöjd. Det blir nog blekta slingor i alla fall så får vi se hur det ser ut efter det. Det slutar säkert hos frisören som vanligt ;)

2011-09-16 @ 19:55:32
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0