Stora tjejen våran

Ja Millie hon växer så de knakar och hon följer sin kurva (snäppet under "normal") så fint!
Nu väger hon 7490gr och 64cm lååång, för de tyckte sköterskan att hon var då hon har korta föräldrar:P

Ikväll har Millie för första gången stått utan stöd, även fast de var i ca 2-3sek så smälte mitt hjärta! ALLDELES själv, tog henne i händerna och så släppte jag och så stod hon där och hon tyckte de var ju så roligt att landa på stjärten sen, eller när mamma tog emot när hon tappade fästet, vi testade några gånger å de var väl 2-3sek som hon stod, så nu blir de träning här hemma;)
Så där fjantigt stolt mor ikväll!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men åhh vad roligt då=)

Stort leende på mina läppar nu!

2011-09-29 @ 22:03:16
URL: http://josefinesaramadelene.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så roligt!

2011-10-01 @ 11:32:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0