Så sa de BOOM igen!

Ja då har åter igen Millie fått ett riktigt utvecklingssprång eller vad man ska kalla de.
Ju för nu drar damen sig upp på benen vid varje förmål, tvbänk, gåbord, nu även sängen där hon håller i spjälorna.
Ja nu börjar även jag tycka att de går liite väl fort... För de är ju faktiskt 3dagar kvar innan hon blir ½året.!
Men blir ju även väldigt stolt över henne och väldigt förskräckt:P
Och som ni ser så får antingen mamma eller pappa sitta beredd om hon tappar greppet, så nu kan man inte lämna henne själv för bara en sekund!

Kommentarer
Postat av: aliza

Shitt vad hon är duktig :) Hon kommer gå snart!! :D



hoppas ni har det bra =) kramar

2011-09-05 @ 17:34:36
URL: http://livsglada.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Hahaha åh vi är i precis samma dilemma! Alfons har blivit helt galen på att ställa sig upp mot möbler! Håller på att dö av nervositet, man kan ju inte titta bort en sekund utan bara följa efter överallt!



Jag vet knappt hur jag ska tacka för dina fina ord. Wow, vilken respons. Stort tack!

Nu sitter jag här och känner mig stolt och nästintill högfärdig. Tack Ida!

2011-09-07 @ 22:37:59
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0