Mysfaktorn på högnivå

Här hemma fortsätter vi att vara förkyld, jag fortfarande lika nästan
och nu har även Melanio och Millie fått en släng.
Så igår kväll myste vi med tända ljus, kramar och sagobok innan Millie skulle sova.
Sen gav jag mig på ett försök igen att dricka vin, mitt favvo vin innan graviditeten. Men de går helt enkelt inte..
Jag klarar inte av alkohol"smaken". Tacka vet jag alkoholfritt vin;)
Sen försökte jag mig på att dricka en lättöl till chipsen, de gick ju men slutade med att nästan hela flaskan var kvar och jag gick och gjorde mig en kopp varm honungsvatten.
Sen satt vi och tittade LIVE på MW3-tävling. Ni som inte vet så innan jag fick barn så var jag en riktigt
xbox360-fantast, eller tvspel överlag. Nu finns inte tiden riktigt till för att spela men någon gång ibland så får jag tillfälle, och få spela med mina vänner jag har på LIVE och vad kul de é!
Sen måste jag bara visa bild på våra nu fina blommor vi köpte igår:)
Gubben har även putsat fönstrena så jag tog tillfälle att byta gardinerna, så nu hänger våra plommonfärgade uppe, riktig höst-känsla är de nu:)

Kommentarer
Postat av: cilla

så mysigt...kom och hälsa på, på jobbet nått nu när jag jobbar

2011-09-03 @ 08:44:14
URL: http://cillahallqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0