Lyxfika och PS-fix

Här startade vi dagen 10 över 7, alltså sovmorgon!
Jag själv var rätt så utvilad ändå, för jag gjorde kväll strax över 9 igår kväll.
Märkte imorse att jag sovit gott för var tung och öm i kroppen var jag när jag vaknade.
Sen har dagen flyt på bra. Efter lunchen blivit intagen och pappan kommit hem så begav vi oss till min farmor och farfar på en riktigt lyxig torsdagfika. Farmor hade gjort en super god mjukkaka med skoghallon i.
Plus de så fick jag med mig en egen låda hem med skoghallon i.

Så imorgon ska jag göra hallonpaj på de, jag och min älskling ska ha en riktigt mysdag/kväll med god mat och nytt tvspel, GearsOfWar3, de är kvällsmys för oss och sen ska vår älskade dotter sova borta för första gången också, hon ska till sin mormor och morfar, så mamma och pappa får ha en vilar kväll, få lite ny energi och få sakna varandra lite, vilket kan vara väldigt nyttigt. Antar att jag kommer tycka de är jätte jobbigt imorgon när jag ska gå och lägga sig men de är bra för både henne och mig att vara ifrån varandra lite, tro?

Och nu har jag spenderat lite tid framför Photoshop för att fixa något tack kort på Millie sen dopet. Vi hade inget riktigt bra kort på bara Millie så igår så satt jag på henne dopklänningen igen och fota henne, inte alldeles lätt med damen-fullfart! Men fick till några fina kort, låg nästan på avtryckaren på kameran för att få till ett bra:P
Bjuder på en, har ju inte visat något från dopet, eller hur hon såg ut. Och detta kort hamnar inte iaf på tackkorten.


Mitt lilla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0