kvällsbestyr

Idag har vi varit ute hos min bror och firat hans 34 år på jorden. Hela familjen var samlad åt en god älggryta fikade så de stod härliga till och innan maten fick bli intagen så var de styckning av lammkött som stod på schemat för dom, från lammen dom hade i somras. Jag höll mig inne, inte så jätte impad på sånt..
Men finns väl inget bättre än närproducerat, lamm som fått gått utomhus och ätit bra än de som ligger i förpackningar på affären.

Nu badar min hjärtan, nu är dom klar!
Massage för Millie följt av borstning av tand och sen godnatt saga, sen blir de välling i sängen!
Allt för att få damen nervarvad till natten, annars är de någon som kryper i sömnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0