gnälligt barn, trött mamma

j,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

(Börjar detta inlägg Millies synpunkter, vet inte om hon menar j**vlar eller vad;))

De har varit två hittills ganska tuffa dagar, Millie är gnällig, startar dagen kl05 och efter någon timme börjar gnället, jag sliter mitt hår, Millie sliter mitt hår, vill vara i min famn men ändå inte.. Vill leka med nja då är mamma långt bort, gåstolen har blivit heeeel ratad av henne nu.. Ja just nu är de inte mycket som är bra och jag är väldigt trött. Men trots de så gick vi på babysim idag, haft middagsbjudning och nu är de filmtittning och Millie gnäller runt på alla fyra och avfyrar lite bbbbbbbrrrrrrrrrrr-bbbrrrr-brrrrr-ljud där i mellan så de kan ju vara okey i sisådär 1min.
Vet inte om de är någon tand som spökar eller om magen är jobbig, ids nästan inte spekulerar för de blir man ju ganska knäpp på å! Men hittills har lill-skrålan fått 2 tänder som pryder munnen fint och som lämnar fin fina bitmärken på mor och far.


Millie invigde nya heldressen idag från Kappahl, riktigt mysig och så fick hon ha hårspänne idag också till lill-luggen:P Och bästa köpet denna månad, mockasinerna! Nu när de börjar bli kallt så värmer de fötterna, damen våran som alltid är barfota hemma för att få bra fäste på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0