en liten snabb update

Sitter och har de mysigt med älskling nu, jag med ett glas vin och han med nån likör,
han ska alltid vara så avancerad;)
Millie har vi nu lämnat hos hennes mormor och morfar för en övernattning. Pratade nyss med mamma min och hon had varit lite orolig när de var dags för att somna till natten men till slut så kom hon till ro.
Vi har hunnit avnjuta en gooood middag, potatisgratäng och ungsstekt fläskfile, gratinerade bröd med vitlöksås och till efterrätt blev de äppelpaj.
Ska hoppa in i duschen nu så man kan få somna riktigt gott.
Men måste ju bara säga att herregud vad jag saknar min Millie, blev lite blöt i ögonen när vi skulle gå, hon låg och sov då i vagnen snusade henne på magen men som jag sa igår de är väl bra att vi får lära att vara ifrån varandra.
Men helt otroligt vilken kärlek man känner till henne, min älskade underbara dotter!
Nej duschen sen spela med gubben sen sova gott för att sedan hämta Millie på stan imorgon vid 12.
LÄNGTAR♥

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Åh kan tänka mig att man saknar halvt ihjäl sig första gången man lämnar bort över natten!!

2011-09-24 @ 21:56:04
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Aliza

Vad roligt att hon klarade av att sova över hos din mamma, hur gick det för henne sen? :P

2011-09-25 @ 16:11:01
URL: http://livsglada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0