BCG-vaccination

Idag har vi varit iväg med lill-vildingen på sjukhuset, barnmott. för vaccination.
Jag har mått riktigt dåligt över denna, då jag själv inte tyckte denna var något trevlig alls....
Men ett viktigt skydd till den dag vi ska åka hem till Filippinerna för att hälsa på.
Men de gick ju så himla bra, lite gråt men inget mer.
Och sen får dom in feber eller så efter, så hon har varit sitt glada jag idag.
Innan vi skulle iväg så var vi på öppna kyrkis men dock blev de ju bara en snabbis cirkus en timme.
Och sen efter turen på sjukhuset åkte vi till min mormor och morfar för våffel-fika!
Lika trevligt som alltid men hann inte med att prata med mormor för när vi väl satt oss ner så kom de en dam och herre på överraskningsbesök för att fira min hurtige morfar i efterskott.
Så då packade vi ihop, sa att vi kommer till veckan på middag, inget slår mormors mat!
Lite handling på willys och sen har vi bara haft en lugn och härlig kväll här hemma, med god mat lagat av maken.
Millie fick bada i baljan i varddagsrummet med massage efteråt, sen har vi bara legat och kramas i soffan!

       
gos och pussar bästa som finns, speciellt med världens bästa dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0