1 månad vs 6 månader

Har idag varit och haft en riktigt mysig och underhållande dag med några kära mammor och Millies vänner.
De blev fika och hand/fot-avtryck hemma oss Kristine. Fikan blev snabbt i slängd för Millie var ju full gång med en upptäcktsfärd. Avtryckningen var otroligt underhållande och kom ju ihåg sen hjärtat var en månad och vi skulle göra hand och fotavtryck första gången, att de är då inte lätt!
Men fick till en tavla med både hand och fot på, sen att de saknas en tå och dålig färg på handtrycket, då får gå!
Man anar ju iaf att de är en fot och en hand.
Jämnförde sen när jag kom hem, och jisses vilken skillnad!


Ja ni ser ju själv vilken skillnad de är.
Nu ska jag bara måla i mitten på tavlorna namn och månad på lillskuttan

Sen måste jag ju bara berätta att i natt vaknade vi runt halv 3, eller Melanio väckte mig och då hör jag Millie prata lite yrvaket, så jag sätter mig upp i sängen och ja där står skruttan upp i sängen sin och tittar mot oss och de var ungefär som att hon sa mamma pappa nu vill jag komma över till er! Så tog upp henne ur sängen och la henne brevid oss och på bara sekunden så somnade hon om:) Sen var de ju en annan historia att jag vaknade med en liten prupp mitt i ansiktet, får då hade ju Millie lagt sig tvärs över sängen med rumpan mitt i hennes mammas ansikte:P



Millie sussar söt nu i sängen sin och jag ska lägga mig och läsa några sidor i boken som jag börjat läsa och sen är de även jag som sover, gubben är alldeles för upptagen med att spela black ops så han lär väl komma om ett tag och då passar jag på att njuta av att ha hela sängen för mig själv:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0