vad skulle man göra utan sin mamma

Imorse plingade min älskade mamma på strax innan 8 och nu har hon varit här hela dagen.
Hon har passat Millie, städat toan, köket, fixat min garderob, städat balkongen, vikit tvätten och lagat middag, allt medans jag bara fått legat och vilat. Behöver jag säga att jag har en super mamma?
Magen min är väldigt öm idag, sen blir man, iaf jag illamående av dessa tabletter och ingen matlust riktigt så om inte annat så har ju detta kanske fört med sig en trevlig viktnedgång!
Har även ringt FK för att sjukanmäla mig och sen ringde jag mitt försäkringsbolag och tackar dom för jag skulle få lite ersättning för min sjukhusvistelse.
Något jag glömt nämnt nu är att i fredags blev Millie 7 månader! Säger som alla andra gånger, vart tar tiden vägen?
Men senare så kommer de ett inlägg om månadens punkter:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick tipset att äta något i samband med att jag tog tabletterna för att slippa illamåendet och det har funkat för mig iaf så det kanske kan vara ett tips? En fråga, känner du att du får ont i ryggen en stund just efter att du tagit tabletterna? Det får jag, riktigt skumt! :S

2011-10-11 @ 10:05:48
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0