trött fredag

Ja helgen inleds med en trött mamma. Millie bestämde sig för att starta dagen kl03.30. Men efter att  lockat henne med lite välling och ligga tätt tätt intill så somna hon efter någon timme, för att sedan göra morgon kl07...
Så nu hoppas jag att hon snart blir trött så att vi kan lägga oss och mysa iaf en timme, skulle var så behövligt efter att gårdagen inte heller innehöll många timmar sömn och att vi var på resande fot och Millie var lite extra mammig ja då behöver vi båda få sova någon extra timme nu på morgonen och sen är vi redo och möta dagen och vänta på pappa som kommer hem från jobbet så kan vi starta helgen!:)



Kan ju bjuda på någon bild på mig för de händer ju nästan aldrig, häromdagen då jag och MiMi var på promenad

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Lite väl tidigt för min smak hahaha

2011-10-28 @ 13:38:38
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0