SeptemberMarknad

Idag har vi varit på September marknad som var här i stan.
Mycket som är de samma men de vart iaf lite kola och tunnbröd inhandlat.
En fika på favvostället och sen hemfärd. Har ju varit underbart väder idag så när vi kom hem stannad jag och Millie ute på gården, gungade som verkligen blivit riktigt skojisgt tycker Millie. Men sen satt vi bara i de gröna och tösen min njöt för fullt, luggade gräset, stoppade i munnen, mamma plockar ut och så höll vi på ett bra tag:)
Nu är de degning framför tvn, snart blir de väl sängen å, för trött är jag nu även fast jag och Millie sov en gång till efter frukosten var intagen imorse, enda till 11 sov då!
Imorgon blir de goo frukost, äggstut och nymalet kaffe men sen får vi ju se hur de går, när de är två sega föräldrar på morgonen och en pigg bebis, då brukar de mest vara hennes gröt som blir fixat och snabbkaffe för mor och far!
Ni får ha en trevlig lörda'kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0