sakta men ..

säkert börjar jag bli bra. Men de var tänkt att jag skulle jobba i helgen men om jag inte orkar med Millie så lär jag ju inte orkar med en hand full med gamlingar... Såg verkligen framemot att få komma ut och jobba lite men så är de.
Idag så jobbar Melanio hela dagen så efter frukost så ska jag stoppa ner Millie i vagnen så går vi till hennes momma och spenderar dagen där. Igår så tog Melanio med henne när han gick till jobbet och lämnade henne hos momma så att jag fick vila i lugn och ro, å ja jag sov till 10.20 åå de var såå skönt!
Nej nu är de snart dag frukost. Måste ju bara säga vad hon far fram nu när hon står. Håller i sig i soffan å så går hon bort till bordet så går hon där ifrån osv osv. Sen har de ju alltid varit läskigt att ta sig ner, men nu släpper hon står någon sekund och sen sätter sig på rumpan och fortsätter till nästa ställe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0