mammas lilla hjärtegos

Ja tempen är tagen, först var den på 38,7 något mindre iaf tänkte jag.
Gjorde en halv portion gröt till hjärtat men lyckades bara lirka i henne hälften av den.
Men tur som är dricker hon mycket vatten.
Efter en stund somnade hon i famnen min så la henne i sängen och efter en stund var hon så där kokhet igen..
Så då fick de bli tempen igen och hon orkade inte ens reagera utan bara gnydde när hon låg på skötbordet
Å nu är den uppe på 39,8.. Ja riktigt febertopp är de nu, så de fick bli en alvedon igen.
Nu ligger hon ute i vagnen och sover, frisk luft är ju de bästa än att ligga här inne i bacilurerna..
Var och kände på henne och hon är inte lika varm.
Och de gör verkligen så ont i hjärtat mitt när jag ser hur dålig hon är..
Så om en stund kommer hennes kära pappa / min älskade make hem och gosar med henne medans jag åker och handlar. Sen blir de bara familjemys och kramar och pussar och massor med kärlek här hemma sen.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, den verkar ju jättesmidig :D Nu är ju Jolie så gammal så det känns som ett onödigt köp men jag kan tänka mig att den hade varit kanon att ha när jag gjorde som mest puréer. Som du säger så är ju ångkokning det allra bästa!



Hoppas lillan kryar på sig snabbt!

2011-10-06 @ 13:11:28
URL: http://lifestyleblogs.se/malin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0