Helgen med rask takt

Som vanligt så rusar helgen iväg.
Jag känner mig mycket bättre, lite så där trött fortfarande. Men igår blev sista pencillintabletten tagen, skööönt!
Igår tog vi oss en sväng på stan för att hitta någon "skal"overall åt Millie så att hon kan krypa runt och hittade en på Kappahl. Sen fick de även bli ett underställ från PoP åt tösen också, så nu ska de lekas för fullt ute!
Om en timme ska jag sticka iväg till mor för att sedan ta en promenad till OSD och titta på loppis och sedan blir de hem och fixa fika för då blir de fullt hus här vid två för då ska vi fira Melanio som fyller på onsdag.
Nej nu frukost sen fixa till sig lite:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du har fått sluta med tabletterna, själv tar jag min sista imorgon! :)

2011-10-16 @ 19:49:06
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0