Härlig måndag

Alldeles strålande väder ute idag, vilket är väldigt välkommet då sömnen inte varit den bästa i natt.
Millie tyckte de var morgon runt halv 3 så i ca 2h så bökades de på en hel del i sängen och jag fick utstå en hel del luggning, men tillslut så somnade hjärtat och slog upp sin stora ögonen igen sen vid halv 8.
Idag blir de att vara ute, Millie ska få äta lunch sen så ska vi ut på gården och gunga, krypa i gräset som är en stor favvo för Millie och stoppa gräs och blad i munnen, allt ska smakas på!



En gla´skjit här hemma idag som fick vara lite prickig dagen till ära.

Så kaffe, sol, en prickig Millie och friskluft ja men då kommer man ju kunna vara pigg denna dag hihi


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men lilla sötnosen då=) Himla söt hon är!

Tack för igår.

2011-10-03 @ 11:54:53
URL: http://josefinesaramadelene.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh jag vill också ha minst 10 kökssoffor! Jag önskar att mitt kök kunde bli lite större så att jag kunde få plats med en.

Men en vacker dag -då lever man kanske såpass stort att man kan samla på sig vackra möbler. Sicket fint liv det vore:)

2011-10-03 @ 18:33:04
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad hon är duktig! Bråttom bråttom ;)



Svar: Jag har inte vågat mig på dom där avgjutningarna än men om min lilla fröken är på bra humör imorgon så tänkte jag göra ett försök ;) Jag önskar dock att jag hade gjort några när hon var nyfödd också men det är det ju lite svårt att göra något åt nu ;P

2011-10-03 @ 19:10:47
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0