Galenskap

Far och dotter har börjat med många tokigheter här hemma, så att jag sätter hjärtat i halsgropen.
Favvon är när hon står upp i pappas händer, hon skriker högt och flaxar med armarna, ja jag tycker de inte är lika roligt. Men jag har inte så mycket och säga om de, de är väl de pappor gör, alla tokigheter;)
Sen något som jag bara väntat på att hon ska börja reagera på, för både jag och Melanio älskar musik och dans och nu har även Millie börjat fatta de där med musik så nu "dansar" hon när vi lyssnar på musik, hon står och hoppar, guppar med rumpan medans hon håller i antingen oss eller något stöd:D

Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Ha ha.. vilken liten cirkusprinsessa!! :) Förstår din oro..och jag tror jag skulle känna detsamma då man ju liksom inte riktigt har kontrollen själv!



men nu blev jag så nyfiken att vi nog måste prova här hemma också.. tyvärr tror jag att Lexie är lite svajig i benen ännu! :)



Åhåå va tråkigt att Millie:s hud reagerade så... Ja.. nu ska det verkligen bli intressant.. om man nu vågar prova! Men det är klart.. det kanske är något i som den lilla babykroppen kan reagera på. Alla är vi ju olika!



jag ska prova i alla fall och sen utvärdera så får vi se om vi blir nöjda eller ej!



kram på Er!

2011-11-02 @ 09:40:40
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaah De är ju inte kloka!

2011-11-02 @ 12:28:39
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0