egentid

Min älsklingar har tagit en promenad, Melanio skulle på jobbet som är nära här så då fick han ta med våran
lill-sjukling. Som var så trött så trött men hon åt bra till lunch även om fruktpuren var de som gick ner mest men så får de vara när man är tussig blir bara glad att se henne äta!:)
Sen lekte hon en lite stund men sen var krafterna slut tror jag.
Så nu ligger jag i soffan och bara tar de lite lugnt, tänkt göra lite fruktpure och gotti till hjärtat.
Nej ska blunda lite granna nu innan dom kommer hem, få lite energi vet ju inte hur natten blir och då kan de vara bra att samla lite energi efter att man haft en stökig natt.



Kärlek

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilken söööt bild =)

2011-10-06 @ 21:41:21
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0