7 månader

Älskade fantstiska Millie, vad du växer upp fort!
Nu är du närmare din 1års dag än den dag du föddes.
De har varit en otroligt rolig men krävande månad nu. Lill-tösen har blivit så medventen om omgivningen då kan de allt bli lite läskigt och då brukar de vara mammas famn som gäller för att få lite trygghet.
Men som vanligt har jag tänkt göra lite punkter vad som hänt denna månad, de är ju så roligt att kolla tillbaka på!

♥Nu väger Millie runt 7,5kg och 64cm lång.
♥ Hon har nu fått 2tänder och dom börjar nu synas riktigt när hon pratar, flinar eller ja skriker.
♥Hon sover hela nätter för det mesta men brukar vakna för att komma över till oss.
♥Gåstolen har nu blivit sloppad, för då känner man sig låst, krypa är de som gäller!
♥Hon kan nu stå själv i några sekunder om hon vill:)
♥Hon är en riktigt matglad tjej, allt är gott, nästan;) Favvo nu är smörgåsrån, majskrokar och äppelpure med kanel.
♥Lampan vet hon nu riktigt var den e och om hon inte ser den så söker hon efter den.
♥Pratar gör hon för fullt, så som mammamama pappappa, brrrrrrrbrrr och börjar nu veta iaf man säger mamma så kommer mamma och lika så när man säger pappa.


Ja och jag konstaterar som vanligt att tiden går alldeles för fort. Och jag blir så imponerad på henne, vad hon lär sig mycket och vad hon kan mycket. Något som jag verkligen tycker är roligt nu är hon själv börjar kunna skoja med en. Hur hon ska prata med en, de är ju så mycket som finns att berätta om. Hur vi ska busa och leka. Krypa på golvet tillsammans och upptäcka saker!
Ja man kan ju inte annat än att njuta att få vara mamma och att få vara mamma till Millie.
Mamma älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

tiden går fööör fort enligt mig hihihi

2011-10-10 @ 22:58:30
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0