39,2

Inatt vaknade jag av en kokhet Millie. Herre jisses vad varm hon var.
Var tvungen till slut att gå upp och ta tempen på henne och ja hon hade 39,2...
Lillfisen'n mammas.. Tänkte inte ge henne alvedon först utan tycker ju helst att kroppen ska ta hand om de, men för att hon skulle få sova något, för hon var väldigt orolig i sömnen så fick de bli en alvedon.
Och sen lite välling på de så somna hon men ändå lite orolig har hon varit i natt och hon har krypt mellan mig och pappa sin. Men just nu är hon pigg och leker på här hemma. Ska om en stund ta tempen, jag hoppas för lillhjärtat att den gått ner. Tycker så hemskt synd om henne när hon är tussig.
Men sen kan ju inte förneka heller hur söt hon är, oj vad hon har legat i tidigt imorse och gnytt och sagt mamamammamama.
Idag blir de mycket kaffe för mig, för sömnen hur ju då inte varit så bra i natt.
Men sen blir de mys här hemma, jag ska en sväng på Coop och handla med mamma min.
Blöjor å sånt viktigt.
För någon vecka sedan så skulle jag byta blöja på Millie och den nya blöjan gick sönder när jag skulle sätta på den, så då skickade jag faktiskt ett mail till pampers, å dom tackade för att jag informerat dom om de och i måndags fick jag hem en check 120kr pampers så jag tackar och tackar. De blir ju nästan två paket blöjor på coop då de är billigare när man handlar med dosa, eller med medmera-kortet kanske de är:)

Nu blir de temp sen frukost om skruttan vill ha de återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0