trött i nattmössan

Oj jisses idag är de en trött dag, och javisst jag har faktiskt nästan fått sovit 6 h sammanhängande
Millie bestämde sig att de inte var läge till att sova igår kl23 innan hon bestämt sig för att återigen somna så var kl02 jag var så trött efter att ha vyssas, hon har vägrat, testat igen, sjungit, lyft henne till sin säng over till våran och tillbaka några gånger till. Men de som är mest tröttande är att hon efter en stund somnar men när man lägger ner henne vaknar hon och får då återigen göra om allt i 30min innan hon väljer att slappna av.. Men tillslut fick hon ro i kroppen och somnade brevid sin mor och far och sen sov hon till halv 8, de lär väl vara en kombo av för mycket sömn under dagen igår och sen så upptäckte jag att den 6:e tanden är påväg upp också.
Blir så impad ändå på hjärtat mitt att hon inte har de värre ändå med alla tänder som ploppar upp en efter en, och ibland två samtidigt. Så jag hoppas att hon snart har tänder så de räcker ett tag så att hon får lite lugn och ro på kvällen. Och sen så längtar jag också efter en större lägenhet så hon får lite lugn och ro av de.

Idag ska vi ge oss iväg på lite handling så jag kan göra saffransbullar och sen kanske kolla på lite klappshopping
varje år tänker jag att jag ska vara ute i så god tid med julklapparna men blir samma sak ändå varje år och är ute i sista tiden. De är väl okej så länge de inte är inom de sista dagarna för så länge väntar jag  iaf inte
Ja ett jädrans pladder så där på morgonkvisten, ha en bra dag så höres vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0