Trots...

Just nu har vi en liten dam som tar all energi.. just nu (på kvällen) är de inte så mycket positiv energi kvar.
Kvällarna och nätterna är en kamp, jag har försökt nattat Millie i över en timme nu har pappan tagit över och inte verkar de som att hon kommer somna än.
De enda postiva med detta är kanske att hon inte vaknar i natt och tycker de är lekdags....
Och förstår inte varför hon måste kämpa på så att vara vaken, precis när hon är på väg att somna, eller när hon somnat så går de någon minut så vaknar hon igen och har fått någon slags super-pigghet (om de finns något sånt ord, men nu gör de de) Sen duger inget, inte få somna i famnen då blir hon tokig, i sin säng snurras de runtruntrunt (just nu står hon och hoppar upp och ner) Ja hon kan allt vara charmig våran skrutta.
Nu vill jag bara få sitta i soffan med ett glas cola och min choklad men blir ju inte förens gumman somnat.
Nej måste ta över nu tvättstugan kallar för pappan och att gå och köpa cola åt mig:D
Nej ska se om våran säng kan locka så Millie-Mi vill slumra in..

(uppdatering 21:20 Hjärtat somna nu i våran säng med sin mor tätt tätt intill nynnandes på vem kan segla för utan vind)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0