torsdag.

Nu börjar vi landa här hemma, är ju lite när man kommer hem, många väskor och påsar som ska plockas ur, hade med en ny spjälsäng så den skulle upp och den andra ner, en lite fröken som ska finna lite ro, och jisses vad glad hon blev när hon skulle få bada i badkaret:) För hos hennes lola är de dusch. Och så ska man komma tillbaka till sina rutiner här hemma.
Men vi har haft en jätte härlig resa och fått träffat alla nära!
Men nu är de tillbaka till vardagen och idag ska jag på jobbet för att få lite tider, dags att gå tillbaka nu litegrann och har ju en som tjatar på att jag ska jobba så att hon kan få ha Millie på dagarna och de är hennes mormor:)
Nu ska jag ta och fixa till mig medans skruttan sover.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att ni har haft det bra :)



En kompis pratade också om det, något hon hade sett på facebook. Där fick man tydligen specialbeställa precis som man ville. Men då skulle jag ju få dåndimpen antagligen och aldrig komma fram till vad jag skulle vilja ha ;) Sen har jag inte Facebook heller så :P Tack för tipset iaf :)

För min del så är det bara positivt att sambon kommer hem men för han är det tråkigare för han har antagligen åkt på magkatarr :P

Kram

2011-11-17 @ 11:02:38
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0