host och prosit

Har är de en mor och dotter som snorar och hostar och nyser ikapp idag..
Stackars lill-tösen började bli snorig i näsan igår kväll.
Och idag hostar hon och nyser.
Jag själv var också ganska så sliten imorse, huvudet känns som ett stort bowlingklot...
Så tack min kära make som gav mig sovmorgon, vaknade av att min telefon ringde halv 10.
De blir en lugn dag hemma, har varit och handlat med mamma nu på morgonen. Melanio har åkt på jobbet nu och kommer hem runt 17. Nu väntar vi på att Millies gudmor a.k.a "systra-mi" som ska komma och hälsa på, hon skulle även ta med kläder som jag skulle få om jag kan ha de:)
Nu blir de en kopp te och jag hoppas de mjuknar upp skallen lite
Loppisfynden från i söndags, 2linnen, 1par byxor, kjol, tunika, kofta och Lindberg vantar o även 1par PoP vantar som inte finns med på bilden

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni kryar på er snart!



Här är det också sjukstuga, Lilly är snorig men nu har i alla fall febern gett med sig så jag antar att hon är på bättringsvägen :)



Kram

2011-11-23 @ 10:14:19
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0