zzzZZzzzZZZzzz

Ja herregud vad Millie har sovit idag. Sovit och ätit, tror hon max har varit vaken i 3 timmar idag sen kl11.
Ätit och sovit, lillskruttan min. Märker att hon varit dålig. Men de går åt de bättre.
Vaknade imorse vid 8 av en leende liten tjej brevid mig, underbart!♥
Så då klev vi upp och la oss brevid pappsen som somnade på madrassen framför tvn igår.
(Hade ritkigt mys igår framför tvn liggandes på madrassen som vi har kvar sen våran gamla säng,
och där sov Millie med Melanio framtill 03 inatt då jag vaknade av att han kom och lämnade en hungrig
liten dam hos mig) Och där låg vi och spenderade förmiddagen, härligt med såna mornar ibland:)

Idag har vi bara tagit de lugnt. Melanio var ledig från jobbet så då passade jag på att ta en
lång välbehövlig dusch. Skrubbade heeeela kroppen och gud vad skönt de var att få göra de.
Och sen så gjorde jag en ansiktspeeling och då tar jag bara lite havregryn med olivolja och skrubbar
ansiktet med. Superbra! Så nu är jag såå babylen och redo för att sola solarium imorgon:)

Nu sitter jag i soffan och myser med en sovandes bebis medans pappan i hemmet är på bio.
Som han längtat att få gå på bio så då passade han på att gå med några killkompisar på pirates of caribbean
som ringde och frågade honom igår om han ville med:)
Så här hemma är de mor-och-dotter-mys♥
Hoppas på att de är något bra på tvn ikväll, nej nu tror jag måste pussa lite på min lilla skruttis!

Ha trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Fy, jobbigt när småttingarna är sjuka :( Edison har inte varit sjuk än... Men nån gång ska väl vara den första..



Sv: Ja det är så lätt att ta lite choklad eller så, jag försöker nu att inte ha nåt sånt hemma så jag måste ta nåt annat! :P

2011-05-19 @ 22:22:21
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Hoppas hon kryar på sig lilla prinsessan!! :)



Ha ha.. ja, det hade vart fint och skija sig för att sedan gifta om sig!Surt för budgeten bara!:) Själv väntar jag ju på ett frieri å nu vet han hur läget är... ler Fast det är klart.. man får inte ställa för höga krav för då blir man väl aldrig gift! :)

2011-05-21 @ 17:52:31
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0