Vart tog konditionen vägen?

Blev lite sen idag ut för dörren så de blev att springa med vagnen till bussen, som vanligtvis tar 10min att gå till.
Jag hann till bussen men jag tror jag glömde konditionen hemma...?
Idag var de sista babymassagen som stod på schemat. Men Millie sov igenom hela.
Hon vaknade 7 imorse och sen tog hon ingen tupplur innan. Hoppade t.o.m av bussen några hållplatser innan för var ändå ute i god till (även om jag fick springa till bussen men om jag hade tagit en senare så hade jag fått stressat dit)
så tänkte att Millie skulle hinna somna och sova en halvtimme. Men inte, inte.. utan hon somnade precis utanför familjecentralen så då fick hon sova, så tittade jag på istället.
Millie får ändå massage varje kväll efter sitt kvällsbad, då somnar hon gott:)
Igår ringde vi och fixa tid och plats till Millies dop så nu är de bokat och självklart så ville vi ha
prästen som vigde oss så de blev att ta den helgen som hon hade.
En helt underbar präst, ska bli jätte roligt att hon ska döpa Millie!:)
Så nu blir de dags att börja spåna lite på inbjudnigskort, fika, tårta mm:)
De som är fixat är iaf dopklänningen och de blir den som jag hade när jag döpte mig:)
Och nu väntar jag på att min vän Josefine ska komma och klippa kalufsen min så jag blir fin tills på lördag.
Mer om de sen:)
Nu ska jag snusa min bebis:D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vackra ni är =)

Kommer nu!=) Puss

2011-05-26 @ 13:42:20
URL: http://eldiablojosefine.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Vilken fin bild! :)



Sv: Ja förstår vad du menade! :) ja det ska ju reglera sig själv det där med mjölkproduktionen... men bvc gillar ju när kurvan pekar stadigt uppåt dom! :S

2011-05-26 @ 22:42:27
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0